Reklamácie
Narazili jste během záruční doby u zboží Kinoko na závadu, která nesouvisí s běžným opotřebením? Zašlete nám ho na níže uvedenou adresu a my se pokusíme reklamaci co nejrychleji vyřešit.
Odešlete nám zboží spolu s Reklamačním listem na adresu: Albi s.r.o. - Kinoko, Oravská ulica 8557/22, 01001 Žilina.
Reklamačný poriadok
Vyplnený formulár obsahuje: meno kupujúceho, adresu, telefón, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady, popr. popis toho, ako závada vznikla alebo sa prejavuje. Prevzatý tovar bude testovaný iba na uvedenú závadu. Zaslanie tohto dokumentu výrazne uľahčí identifikáciu zásielky a rýchlejšie vybavenie požiadavky. Zásielky, pri ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené odosielateľovi.
Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho na adrese pre Českú republiku: Kinoko Letná, Pplk. Sochora 23, 170 00 Praha 7. a na adrese pre Slovenskú republiku: Albi, s.r.o. - Kinoko, Oravská ulica 8557/22, 01001 Žilina. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci obdržal od kupujúceho reklamovaný tovar.
Tovar je vhodné zasielať v originálnom obale alebo vyhovujúcom prepravnom obale, pretože predávajúci neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu nákladov na uplatnenie reklamácie v nutnej výške na bezpečné doručenie (kupujúci musí doložiť doklad k tejto preprave). V prípade neoprávnenej reklamácie nemá kupujúci nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani predávajúci nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli na jeho strane (pokiaľ sa zo strany spotrebiteľa nejednalo napr. o opakovanú bezdôvodnú reklamáciu, u ktorej sa už dá dovozovať , že z jeho strany išlo o zneužitie práv spotrebiteľa).
Práva zo zodpovednosti za vady tovaru sa nevzťahujú najmä na prípady, keď závada alebo poškodenie vznikla:
- mechanickým poškodením tovaru
- preukázateľne nesprávnym používaním,
- používaním v rozpore s návodom na použitie alebo pokynmi uvedenými na obale alebo v záručnom liste tovaru,
- užívaním v rozpore so všeobecne známymi pravidlami užívania,
- preukázateľne používaním v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo výrobcom určené alebo ktoré jednoznačne vyplýva z povahy veci.
Zodpovednosť predávajúceho za vady sa nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním, pri tovare predávanom za nižšiu cenu za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, pri použitom tovare za vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebeniu, ktorú mal tovar pri prevzatí kupujúcim.
Vybavenie reklamácie
Reklamácia vrátane vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.
O výsledku reklamácie vyrozumie predávajúci spotrebiteľa telefonicky, pokiaľ nebude k dispozícii telefón, tak e-mailom. Po uplynutí uvedenej lehoty, má spotrebiteľ rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Predávajúci spotrebiteľovi vydá potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prípadnom vykonaní opravy a dobe jej trvania, popr. písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.